niedziela, 13 listopada 2016

Zaczynamy!

Witam na swoim blogu.

Nazywam się Ama18 i od ponad ośmiu lat jestem członkiem internetowych społeczności medialnych. W tym czasie w świecie czwartej władzy dużo się zmieniło. Nowi prezesi Telewizji Polskiej, nowe stacje, nowe twarze - oraz zniknięcie tych dobrze znanych. Wiele zmian na rynku telewizji naziemnej i w ofertach stacji - wspomnę tylko o programach talent show czy paradokumentach.

Tak, jak zmieniła się rzeczywistość medialna, zmieniłem się ja. W dużo mniejszym stopniu przestały mnie interesować szczegóły ramówek stacji. Czuję też, że dużo rzadziej oglądam to, co mnie interesuje. Albo to ja się zmieniłem, albo media. Znając życie - wszystko po trochu ;)

Dlatego też jestem tutaj. Trochę brakuje mi miejsca, gdzie mógłbym bez skrępowania wyrażać swoje myśli z pogranicza mediów tradycyjnych, elektronicznych... i nie tylko.

Czego się można tutaj spodziewać? (Nie)regularnych wywodów na tematy związane z mediami - czasem to będzie silny związek, czasami ledwie zauważalny. Mam nadzieję, że uniknę grafomanii ;) Do zobaczenia w kolejnym tekście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz